Find

Podľa abecedy


# A B C D E F G H I J K L M N O P R S T V W Z 1 2

Search results

Products found (0)

Reklamácia a výmena tovaru

General information

We know. Not every online purchase is the best Choose how we can help you.

I napriek snahe ponúkať vám najkvalitnejšie výrobky, môže dôjsť k dodaniu vadných produktov. Všetky Vaše reklamácie sa snažíme vybavovať čo najrýchlejšie.

Pokiaľ je to možné, reklamovaný tovar posielajte v originálnom balení, alebo ho priložte k reklamovanému tovaru s presným popisom chyby (môže byť písaný aj rukou). Tiež nezabudnite uviesť vaše kontaktné údaje (hlavne meno, priezvisko a telefónne číslo, na ktorom vás vieme zastihnúť). O vybavení reklamácie Vás budeme bezodkladne informovať.

S platnosťou od 01.10.2021 neumožňujeme výmenu tovaru. V prípade,že si prajete tovar vymeniť za iný produkt (inú veľkosť, či iný variant) pôvodný tovar nám jednoducho vrátite prostredníctvom nižšie uvedeného postupu. Peniaze za pôvodnú objednávku vám budú vrátené do 14 pracovných dní od prijatia a skontrolovania obsahu balíka na náš sklad. V prípade záumu o iný variant si vytvorte prosím novú objednávku, ktorú Vám expedujeme v zmysle dátumu expedície pri danom produkte obratom:)

 

V prípade záujmu o VRÁTENIE PEŇAZÍ, prosím priložte papierik s číslom účtu, na ktorý poukážeme platbu.

Reklamácie zasielajte buď na našu adresu:

Merch s.r.o.
P.O.BOX 208
903 01  Senec
Slovenská republika

alebo ju môžte bezplatne zaslať cez hociktoré výdajné miesto spoločnosti Zásielkovňa späť ku nám ako vratku, naše ID pre vrátenie zásielky je: 98671193.
 
Viac info o tejto službe a aj aplikácie pre mobilné telefóny pre rýchlejší podaj nájdete tu: https://medzinami.zasielkovna.sk/
 
 
Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Reklamácie sa nevzťahujú na prípady:
 
  • ak chyba vznikla nesprávnym používaním, resp. ktoré je v rozpore s návodom na použitie
  • ak chyba vznikla mechanickým poškodením (zlomenie, rozbitie, poškriabanie, roztrhnutie, prasknutie, apod.)
  • ak chyba vznikla v dôsledku živelnej pohromy

Basic principles of complaints and exchange of goods

  • We do not accept complaints if the error was caused by incorrect use, resp. which is in conflict with the instructions for use
  • We do not accept complaints if the error was caused by mechanical damage (breakage, breakage, scratching, tearing, cracking, etc.)
  • We do not accept complaints if the error was caused by a natural disaster
  • The seller is responsible for errors that the goods have when taken over by the buyer, or that occur during the warranty period.

How should I proceed?

Have you decided on one of the options offered?
Prepare the claimed goods and fill in our complaint form. We are in favor of saving paper and protecting the environment, so we will avoid unnecessary paperwork.

Start the complaint process

Selected currency: EUR

0

Purchase: 0,00 €